• 27-12-2009, 01:26:36
    2010'a Adsense'den ödeme almadan girmek ne kötü şey Allah'ım
  • 27-12-2009, 02:39:58
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Muhtemelen ayın 15 inden sonra IBAN bilgilerimi girdim. Bu nedenle ödemeyi bana çıkarmıyacak
  • 27-12-2009, 03:27:58
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Benim de işleme girmedi hala..
  • 27-12-2009, 03:45:53
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşlar bu kadar kafanıza takmayın. Geçen ay bende ne ayın 30'unda ödeme yapılacak ibaresi vardı, ne de ödeme işlemde yazısı vardı. Tesadüfen hesaba baktığımda para yatmış ve ekrana 2 gün sonra yansımıştı.
  • 27-12-2009, 04:04:36
    Lockam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar bu kadar kafanıza takmayın. Geçen ay bende ne ayın 30'unda ödeme yapılacak ibaresi vardı, ne de ödeme işlemde yazısı vardı. Tesadüfen hesaba baktığımda para yatmış ve ekrana 2 gün sonra yansımıştı.

    güzel haber işallah

    dolar kaybı olanlar son 3 ayı değilde son 12 ayı sorgulatın. düzgün çıkıyor... bende öyle oldu
  • 27-12-2009, 07:26:19
    donadel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar benimde bu şekilde acaba bundan dolayı mı yatmıyorr


    bu şekilde olupta ödeme alan var mı? alan varsa aldım derse seviniriz.. iyi günler.
    bendede aynı şekilde ama ben ödemeyi aldım...
  • 27-12-2009, 13:21:03
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    evt geçen ayda işlemde falan yazmadı ayın 2 sinde parayı almıştım
  • 27-12-2009, 13:33:17
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Gecen Ay Ödeme Aldıktan Sonra Ödeme İşlemde Yazmıştı Benımde
  • 27-12-2009, 14:24:48
    ödeme hala işlemde diil .