Arkadaşlar bu kadar kafanıza takmayın. Geçen ay bende ne ayın 30'unda ödeme yapılacak ibaresi vardı, ne de ödeme işlemde yazısı vardı. Tesadüfen hesaba baktığımda para yatmış ve ekrana 2 gün sonra yansımıştı.