Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Arkadaşlar bu kadar kafanıza takmayın. Geçen ay bende ne ayın 30'unda ödeme yapılacak ibaresi vardı, ne de ödeme işlemde yazısı vardı. Tesadüfen hesaba baktığımda para yatmış ve ekrana 2 gün sonra yansımıştı.