Aralık Ayı Ödemeleri
723
●46.061
- 28-12-2009, 13:17:17Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.işte aradaki fark o zaten..bankayla alakası yok durumun..bizde ödeme işlemde yazıyordu..hatta ödeme yapıldı yazıyor şu anda..geçen ay da böyle erken alanlar olmuştu..bu ay sayısı arttı sanırım erken alanların..yalan söyleyecek halimiz yok sonuçta
hasan1963 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tüm zamanlarda 100.22 yine ödeme alacakmıyım acaba