• 28-12-2009, 10:30:27
    şube ye sordum bi hareket yok.
  • 28-12-2009, 10:49:47
    bir yandan google koca şirket kendinden kaynaklanan sorunu halleder diyorum bir yandan ya ödemeler gelmezse diye korkuyorum bir an önce hallolsada rahatlasak
  • 28-12-2009, 11:20:27
    Yarın hesaplarda olur.
  • 28-12-2009, 11:43:14
    yav 100.22$ vardı alırım die bekliodum geçen ay oldu bu ama şuan 26 diyo geçen aya tüm zamanlarda 100.22 yine ödeme alacakmıyım acaba
  • 28-12-2009, 12:27:35
    ya nasıl oluyorda parayı alıyorsunuz (ödemeyi aldık diyenlere sözüm)bende işlemde yazısı dahi gözükmüyor hesapta bir problemde yok yapı kredi den alıyorum parayı en çabuk yatan banka hangisi o hesabı onaylatayım bari
  • 28-12-2009, 13:14:59
    Aralık ödemesini bugün alan arkadaşımız oldu mu ,,,,,,?
  • 28-12-2009, 13:17:17
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    işte aradaki fark o zaten..bankayla alakası yok durumun..bizde ödeme işlemde yazıyordu..hatta ödeme yapıldı yazıyor şu anda..geçen ay da böyle erken alanlar olmuştu..bu ay sayısı arttı sanırım erken alanların..yalan söyleyecek halimiz yok sonuçta

    hasan1963 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ya nasıl oluyorda parayı alıyorsunuz (ödemeyi aldık diyenlere sözüm)bende işlemde yazısı dahi gözükmüyor hesapta bir problemde yok yapı kredi den alıyorum parayı en çabuk yatan banka hangisi o hesabı onaylatayım bari
  • 28-12-2009, 13:22:01
    Bu kadar adilik olmaz yahu ödeme işlemde degil hessapta para yok bu nasıl iştir böyle rezillik resmen

    Bu kadar insanın parası repoda duruyorsa süper para vurdu google
  • 28-12-2009, 13:53:45
    Üyeliği durduruldu
    Benimde ödeme işlemde falan yazmıyor, bu ay alamayacağız paraları galiba.