işte aradaki fark o zaten..bankayla alakası yok durumun..bizde ödeme işlemde yazıyordu..hatta ödeme yapıldı yazıyor şu anda..geçen ay da böyle erken alanlar olmuştu..bu ay sayısı arttı sanırım erken alanların..yalan söyleyecek halimiz yok sonuçta

hasan1963 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ya nasıl oluyorda parayı alıyorsunuz (ödemeyi aldık diyenlere sözüm)bende işlemde yazısı dahi gözükmüyor hesapta bir problemde yok yapı kredi den alıyorum parayı en çabuk yatan banka hangisi o hesabı onaylatayım bari