Konu
Aralık Ayı Ödemeleri
28-12-2009, 12:27:35
#527
hasan1963
ya nasıl oluyorda parayı alıyorsunuz (ödemeyi aldık diyenlere sözüm)bende işlemde yazısı dahi gözükmüyor hesapta bir problemde yok yapı kredi den alıyorum parayı en çabuk yatan banka hangisi o hesabı onaylatayım bari