• 26-12-2009, 22:54:44
    Ödemeyi aldık, hayırlı olsun
  • 26-12-2009, 23:25:30
    ach
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hala işleme girmedi hayırlısı olamadı
  • 26-12-2009, 23:55:29
    Benim tahminim 25 Aralık'taki Christmas günü dolayısıyla 24 Aralık'ta Google sürpriz yaptı. Ödenmeyenlere ise, bence Pazartesi ödenecek.
  • 27-12-2009, 00:11:52
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ödemem Yapılmış..
  • 27-12-2009, 00:22:08
    Üyeliği durduruldu
    pazartesi salı yatar
  • 27-12-2009, 00:26:20
    ben bir hesaptan aldım diğer hesaptan almadım ama muhtemelen en geç salı günü diğer hesaplarda yatar diye düşünüyorum
  • 27-12-2009, 00:27:48
    Ödeme işlemde falan değil hala? Ödeme alanlarda İşlemde diye yazıyor muydu?
  • 27-12-2009, 00:35:39
    Bizde de ödemenin işleme girmesini geçtik Bu ayın 30'una hesabınıza yatacak ödemeniz var notu bile işlemedi ki bu ay artık ödeme alabileceğimi sanmıyorum. Ayın 25'inden sonra bu işlemi yapmıyorlar
  • 27-12-2009, 01:00:55
    Üyeliği durduruldu
    aog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ödeme işlemde falan değil hala? Ödeme alanlarda İşlemde diye yazıyor muydu?
    evet Ödeme işlemde yazısı vardı