Bizde de ödemenin işleme girmesini geçtik Bu ayın 30'una hesabınıza yatacak ödemeniz var notu bile işlemedi ki bu ay artık ödeme alabileceğimi sanmıyorum. Ayın 25'inden sonra bu işlemi yapmıyorlar