• 27-12-2009, 19:49:00
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    İş bankası ödenmiş. iban doğrulaması yapılan hesap.
  • 27-12-2009, 21:50:59
    Üyeliği durduruldu
    herkezin gozu aydin gelsin oteki ay
  • 28-12-2009, 02:26:20
    bende de işlemde değil
  • 28-12-2009, 02:32:17
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    konuya mesaj yazılınca bende bir heyecanla baktım ama yok bir gelişme
  • 28-12-2009, 09:00:53
    halan bir gelişme yok ödeme işlemde değil...
  • 28-12-2009, 09:05:48
    Şahsi kanatim bu gün ve yarın tüm ödemeler yapılır
  • 28-12-2009, 09:44:33
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    odeme alamayıp bugun alabılen var mı ?
  • 28-12-2009, 09:49:13
    Yılbaşından önce yapılır büyük ihtimalle.
  • 28-12-2009, 10:14:50
    eskiden ilk alan ben olurdum. bende de çift hesap muhabbeti var ve ödeme işlemde bile değil...