• 28-12-2009, 23:10:22
    Arkadaşlar bi yanlışlık var. Bende 23 ünde ödendi. Geçen cuma çektim parayı. Şimdi mesajları okudum şaşırdım. Aybaşında iban noyu güncellemiştim. Sanırım ödemesi gelmeyenler doğrulamada geç kalanlar ? Bu arada kuruda 1.499 dan geçmiş.
  • 28-12-2009, 23:12:47
    paranızı alında bizde kurtulalaım
  • 28-12-2009, 23:15:02
    Bu hafta da işleme girmez işleme girmeyenlerin ödemesi.10 unda vs olur bence.
    benim de bu durumda cunku
  • 28-12-2009, 23:27:08
    son 2 aydır ayın 2 sinde yatıyor bazılarına yine öyle olur
  • 28-12-2009, 23:27:15
    Hocam şimdi ödemesini almayanlar IBAN VE BIC numaralarını 15'inden sonra veya , Hiç onaylamayanlar mı ?? ??

    Ben IBAN'ı 15'İnden sonra onayladım.Bu ay para eski hesabamı yatar yoksa yatmaz mı ?

    LÜTFEN YANIT BEKLİYORUM...
  • 29-12-2009, 00:35:00
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ben Kasım'ın son günlerinde onayladım. Sorun o değil de ne çıkacak bakalım. Belki de sorun yoktur. Sadece bir kısmımız ödemeleri geç alacaktır. Ocak 5'e kadar beklemekten başka çare yok. Ödemeleri alanların ödemeleri yüksek miktarlar mı?
  • 29-12-2009, 00:41:47
    bizimportal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar bi yanlışlık var. Bende 23 ünde ödendi. Geçen cuma çektim parayı. Şimdi mesajları okudum şaşırdım. Aybaşında iban noyu güncellemiştim. Sanırım ödemesi gelmeyenler doğrulamada geç kalanlar ? Bu arada kuruda 1.499 dan geçmiş.
    Ama Ben geçen Kasım ayı başında güncelledim Iban'ı gelmedi hala..
  • 29-12-2009, 00:46:18
    bizimportal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar bi yanlışlık var. Bende 23 ünde ödendi. Geçen cuma çektim parayı. Şimdi mesajları okudum şaşırdım. Aybaşında iban noyu güncellemiştim. Sanırım ödemesi gelmeyenler doğrulamada geç kalanlar ? Bu arada kuruda 1.499 dan geçmiş.

    doğrulama ile alakası yok. Bende 2 tane hesap var ve ikisininde IBAN'larını aynı gün onayladım. Birinden paramı aldım diğerinde ise ödeme işlemde bile değil. Sanırım bölge veya pub koduna göre işlem yapıyorlar. Çünkü bir hesabımda sürekli 24 - 26 arası ödeme alıyorum.

    Çarşamba günü hesapta olur paralar diye düşünüyorum.
  • 29-12-2009, 01:06:26
    Arkadaşlar geç ödenmesinin sebebi bankanızda EFT gönderen kısmında yazıyor..Parası gelenlerde Google Irlanda,Gelmeyenlerde Arvato Finans yazıyor.. Gönderenler farklı.. Arvato finans geç gönderiyor..

    Aslında saçma bir durum ama yapacak birşeyde yok..Gönderen kısmında Arvato Finans yazanlar Büyük ihtimal bundan sonra ödemelerini ayın ilk haftası alacaklar.