Arkadaşlar bi yanlışlık var. Bende 23 ünde ödendi. Geçen cuma çektim parayı. Şimdi mesajları okudum şaşırdım. Aybaşında iban noyu güncellemiştim. Sanırım ödemesi gelmeyenler doğrulamada geç kalanlar ? Bu arada kuruda 1.499 dan geçmiş.
doğrulama ile alakası yok. Bende 2 tane hesap var ve ikisininde IBAN'larını aynı gün onayladım. Birinden paramı aldım diğerinde ise ödeme işlemde bile değil. Sanırım bölge veya pub koduna göre işlem yapıyorlar. Çünkü bir hesabımda sürekli 24 - 26 arası ödeme alıyorum.
Çarşamba günü hesapta olur paralar diye düşünüyorum.