Ben Kasım'ın son günlerinde onayladım. Sorun o değil de ne çıkacak bakalım. Belki de sorun yoktur. Sadece bir kısmımız ödemeleri geç alacaktır. Ocak 5'e kadar beklemekten başka çare yok. Ödemeleri alanların ödemeleri yüksek miktarlar mı?