bizimportal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar bi yanlışlık var. Bende 23 ünde ödendi. Geçen cuma çektim parayı. Şimdi mesajları okudum şaşırdım. Aybaşında iban noyu güncellemiştim. Sanırım ödemesi gelmeyenler doğrulamada geç kalanlar ? Bu arada kuruda 1.499 dan geçmiş.
Ama Ben geçen Kasım ayı başında güncelledim Iban'ı gelmedi hala..