Hocam şimdi ödemesini almayanlar IBAN VE BIC numaralarını 15'inden sonra veya , Hiç onaylamayanlar mı ?? ??

Ben IBAN'ı 15'İnden sonra onayladım.Bu ay para eski hesabamı yatar yoksa yatmaz mı ?

LÜTFEN YANIT BEKLİYORUM...