• 29-12-2009, 19:11:26
    Halkbank odeme ıslemde..
  • 29-12-2009, 19:22:26
    benimde işleme girmiş. Yarın paralar cepte inşAllah.
  • 29-12-2009, 19:22:55
    gözümüz aydın ödemeler işlemde )))
  • 29-12-2009, 19:24:04
    Yakup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yuppii ödeme işlemde

    Bide şöyle bir yazı var, sizdede varmı bu ?
    evet bendede var o aralık ayı ödemeleri
  • 29-12-2009, 19:31:29
    Biliyodum, biliyodum yamuk yapmayacağını.
  • 29-12-2009, 19:33:50
    Tüm ümitler kesilmişken ödeme işlemde..
  • 29-12-2009, 19:42:46
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Annemle babamın doğumgünleri peşpeşe iyi oldu ikisine de hediye alıyım
  • 29-12-2009, 19:44:27
    Üyeliği durduruldu
    Beyler benim hesapta da "Ödeme işlemde" ibaresi var. Bunun anlamı yarın mı hesabıma eft yapılacak? İlk defa adsense'den ödeme alıyorum da
  • 29-12-2009, 19:45:46
    Gangstamonu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Annemle babamın doğumgünleri peşpeşe iyi oldu ikisine de hediye alıyım
    Konu dışı ama daha öncede soran olmuştur bunu sana gerçi imzanı nasıl öyle yaptın

    tabuhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beyler benim hesapta da "Ödeme işlemde" ibaresi var. Bunun anlamı yarın mı hesabıma eft yapılacak? İlk defa adsense'den ödeme alıyorum da
    Yarın hesabında bil muhakkak yatırır paranı google yarın