• 30-12-2009, 20:28:00
    bunyamin81 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşlemde diyor hala bekliyoruz...

    Yarın gelir inşaallah yoksa cuma tatil diye pazartesine kalır
    sen işlemde demesine bakma gir banka hesabına yatmıştır.Bendede öyleydi bankaya baktım yatmış.Para bitti orada hala işlemde diyor
  • 30-12-2009, 22:33:25
    ödeme bugün alınmıştır ziraat bank
  • 30-12-2009, 22:38:55
    burakscan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sen işlemde demesine bakma gir banka hesabına yatmıştır.Bendede öyleydi bankaya baktım yatmış.Para bitti orada hala işlemde diyor
    Kimse Yok

    Yarın Sabah Gelir O Zaman...
  • 30-12-2009, 23:34:15
    Hesap no mu İBAN' a göre yeniden düzenliyorum da şu BIC denilen kutuya ne yazacağız bileniniz var mı acaba ? Teşekkürler
  • 30-12-2009, 23:35:40
    hun
    Üyeliği durduruldu
    DerbedeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hesap no mu İBAN' a göre yeniden düzenliyorum da şu BIC denilen kutuya ne yazacağız bileniniz var mı acaba ? Teşekkürler
    http://www.muyat.com/2009/11/adsense...ic-kodlar.html
  • 31-12-2009, 00:05:10
    bu ay pek umudum yoktu ama yaptı sonunda ödemeyi ibanla ilk kez aldım.
  • 31-12-2009, 00:20:56
    BaRoN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu ay pek umudum yoktu ama yaptı sonunda ödemeyi ibanla ilk kez aldım.
    Ibanla önümüzdeki ay alacagız şu an eski hesaplarımızla aldık ıban ocak ayından itibaren başlayacak öyle degilmiydi
  • 31-12-2009, 06:01:07
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    TesekkurLer GoogLe

    Bursa Yapıkredi Odeme işlemde.
  • 31-12-2009, 13:13:44
    Üyeliği durduruldu
    Garanti Bank'tan Ödememi Aldım Hayırlı olsun