• 30-12-2009, 09:13:29
    ziraat hesapta.

    Kur : 1.522
  • 30-12-2009, 09:30:42
    Uzun zaman sonra 1.50 nin üzerinde kurdan aldım iş bankası sefaköy hesapda.
  • 30-12-2009, 09:46:13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Paradiso adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iban 2012 ye ertelendi o sebeple 2 yıl daha sıkıntı çıkacağını sanmıyorum.

    Ödeme işlemde..
    iban da erteleme söz konusu değil..


    bu arada beklediğinize değdi kur 1522..bize 1499 dan yatmıştı hayırlı olsun
  • 30-12-2009, 09:50:10
    Misafir
    93 dolarda kalmışım, ocak ayında ödeme alamıycam sanırım 2 günde 7 dolar zor..
  • 30-12-2009, 10:01:32
    Üyeliği durduruldu
    Akbank para hesapta.
  • 30-12-2009, 10:04:13
    işbank ve akbank hesapta yılbaşı öncesi iyi oldu
  • 30-12-2009, 10:15:07
    İş bank ödeme gelmiş.
  • 30-12-2009, 10:27:18
    Allah allah 200$ vardı; 15 inden önce IBAN dogrulaması da yaptım hiçbir anormallik yok. Anormallik ödeme ne işleme girmiş ne de yatmış çözemedim durumu
  • 30-12-2009, 10:29:39
    işbank / mersin hesapta