ziraat hesapta.
Kur : 1.522
Aralık Ayı Ödemeleri
723
●46.061
- 30-12-2009, 09:30:42Uzun zaman sonra 1.50 nin üzerinde kurdan aldım iş bankası sefaköy hesapda.
- 30-12-2009, 09:46:13Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.iban da erteleme söz konusu değil..Paradiso adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu arada beklediğinize değdi kur 1522..bize 1499 dan yatmıştı hayırlı olsun
- 30-12-2009, 10:27:18Allah allah 200$ vardı; 15 inden önce IBAN dogrulaması da yaptım hiçbir anormallik yok. Anormallik ödeme ne işleme girmiş ne de yatmış çözemedim durumu
2 günde 7 dolar zor..