Paradiso adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iban 2012 ye ertelendi o sebeple 2 yıl daha sıkıntı çıkacağını sanmıyorum.

Ödeme işlemde..
iban da erteleme söz konusu değil..


bu arada beklediğinize değdi kur 1522..bize 1499 dan yatmıştı hayırlı olsun