• 30-12-2009, 10:49:53
    iş bankası para hesapta. hayırlısı olsun...
  • 30-12-2009, 11:11:14
    Üyeliği durduruldu
    Allah bereketini attırsın bakalım
  • 30-12-2009, 11:15:16
    Benim ödemem 29unda işleme alınmış.
  • 30-12-2009, 11:22:48
    sonunda benim ödemem de işlemde
  • 30-12-2009, 11:23:36
    Ziraat Hesaplarda.. ANKARA
  • 30-12-2009, 11:24:08
    Para geldi ve bitti hayırlı olsun
  • 30-12-2009, 11:26:55
    Davay davay 🌹
    İş Bankası hesapta.
  • 30-12-2009, 11:36:52
    daha yenimi ödeme aldınız 25inde yattı ve bitti
  • 30-12-2009, 11:43:09
    Panele girip bakmamıştım 4 gündür konuyu görünce aklıma geldi bakayım dedim 24 ünde yatmış hesaba para süpriz oldu tabi Allah herkese güle güle harcamayı asip etsin