• 31-12-2009, 15:10:00
    Ziraat bankası dün gelmiş ödeme ancak panelde "AdSense ödemeleri aylık olarak yapılır. Hesap bakiyenizin 100,00 $ eşiğine ulaştığında yapılır" yzıyordu sizin için bir ödeme planlanmış yazmıyordu ne iş
  • 31-12-2009, 18:08:42
    Kasım Ayı Ödemesini Aldım Bugün.
    İşbank .
  • 31-12-2009, 19:03:24
    ist/garanti gelmiş.
  • 31-12-2009, 19:30:44
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Alıntı
    Aralık 2009
    22 Ara Ödeme yapıldı - ayrıntılar
    ama hala ödeme hesapta değil.. herkeste mi böyle yoksa sadece bende mi ?
  • 01-01-2010, 11:12:23
    Üyeliği durduruldu
    Ödeme yapıldı para hesabımda
  • 01-01-2010, 21:39:15
    Kurumsal PLUS
    optech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ziraat bankası dün gelmiş ödeme ancak panelde "AdSense ödemeleri aylık olarak yapılır. Hesap bakiyenizin 100,00 $ eşiğine ulaştığında yapılır" yzıyordu sizin için bir ödeme planlanmış yazmıyordu ne iş
    Aynen, ben 60$ kesinti yaptı zannettim ama taamını yatırmış... Sağ ol google
  • 04-01-2010, 01:40:53
    Üyeliği durduruldu
    Bu ay iyi yapildi
    Döviz Kuru Değeri
    1 : 1,523
  • 04-01-2010, 05:56:15
    Üyeliği durduruldu
    Aralık ayı kazançları 10 Ocak tarihinde kesinleşecektir sürekli bu yazıyor daha işleme girmedi bende ilginç
  • 05-01-2010, 09:41:58
    F3rh4t adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aralık ayı kazançları 10 Ocak tarihinde kesinleşecektir sürekli bu yazıyor daha işleme girmedi bende ilginç
    Benim iki farklı hesabımda da bu şekilde yazıyor ve hala ödeme gelmiş değil. Anlamadım bu işi