Konu
Aralık Ayı Ödemeleri
25-12-2009, 22:50:21
#406
metanek
ilkay_ adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ayın 30 unda gönderilmek üzere ödeme var yazıyormu??
Ödeme alan arkadaşlar sizde bu ibare varmıydı?? bizde daha bu ibare bile çıkmadı... ödeme aldım şeklinde yarine yardımcı cevap verirseniz çok iyi olacak
Hocam senelerdir yazıyo