googleteam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
o zaman kafamıza sıkalım bu nedir ya ibanı girdik ödeme işlemde yazısı yok bu ayın 30 una düzenlenmiş ödeme yazısı yok ödemenin beklemesi için herhangi bişeyde yok para nerde
Araba nerde