googleteam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ödeme alan arkadaşlardan bazıları yazabilirmi iban giriptemi aldınız bu bir bir ikinciside ödeme işlemde yazısı varmı panelinizde ödeme alanlar için yazdım cvp verirseniz çok kişiyi aydınlatırsınız tskler
IBAN girmiştim geçen ay ve panelimde Ödeme İşlemde yazısı dün yazdı. Bugün ödeme hesabıma ulaştı.