KR@LKSK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Google dolar olarak gönderiyor bankalar günlük kurdan çeviriyorlar. Paranoya yapmanın anlamı yok google fazla para gelmesini istemiyor şeklinde
paranoya değil bunun adı,
eğer dovız kurlarına bakarsan $ parıtesının 1,48 (şu anda odeme aldığın guncel kur) seviyesini sadece 7 Aralıkta aldığını gorebılırsın. $ kaç gundur 1,50 altını gormedı zaten...
Yanı 7 aralık kurundan odeme aldın sen.
Gönderdiği an çevriliyor diye bir şey yok kuru neye gore hangı tarıhe nasıl hesapladıkları pek bılınmıyor.