alico adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.r10.net/adsense-odemeleri...odemeleri.html 2 de bir konu açmayın konu var zaten daha ne diye konu açıyorsunuz ki ?

oradaki konu bu konudan geç açılmış. v-bulleteninde konu birleştirdiğinde otomatik konu tarihi eski olanı temel ele alıyor. zaten yenisini aslı gibi yapsa ozaman konunun ilik mesajı ortaya gelir...