arkadaşlar iban 2012 ye kadar ertelenmiş şimdi iban girenler bu ay para alabiliceklermi?
iban zaten kullanılan bişeydi. Birine ödeme göndereceğinizde iban ilede gönderebiliyodunuz. Yeni bişey değilki ödeme alamayalım ?
Ek olarak ibanın 2012 ye ertelenme olayı finans kuruluşlarını ilgilendiriyor, bizleri değil