Konu
Aralık Ayı Ödemeleri
18-12-2009, 02:29:25
#1
ilkay_
Selam arkadaşlar bu iban olayları çok karıştırdı... eskiden haftaya ödeme işleme girerdi. acaba bu yılbaşından önce ödeme alabilecekmiyiz? ne düşünüyorsunuz bu konuda?