• 28-12-2009, 15:36:40
    Aynen katılıyorumm tepki verelimm
    NeoCooL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar tepkimizi mail atarak gösterelim 3 ödemedir sıkıntılı geçiyor ve bu sıkıntı sadece Türkiyede yaşanmakta tamam ödemeyi arvato veya ireland yapıyor ama bu birimler kafasına göre veya keyfi yapmamakta Google Türkiyenin beyanları doğrultusunda işlemler yürümekte öyle olmasa bile Türkiye temsilciliğinin sıkıntılardan dolayı google'a baskı yapması lazım bunuda yapması için ilgili temsilciliğine bağlı olan yayıncılardan tepki görmesi lazım kullandıkları maillere ödeme alan almayan tüm arkadaşların sıkıntılarla ilgili mail atması güzel olur okunmuyor/dikkate alınmıyor diye bişi yok bence o zaman kullanılan mail'in bi anlamı yok! ödeme alan ve alamayan her arkadaşın aynı şeyi yapması daha etkin olacaktır tamam ben bu ay ödememi aldım beni ilgilendirmez diye düşünmeyelim bugün benim karşıma yarın senin karşına aynı sorun çıkacaktır. Tamam google'da paramız kalmaz illaki ödenir sıkıntıda googlenin para üstüne yatması değil zaten ödeme zamanlarındaki belirsizlik...
  • 28-12-2009, 16:13:13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    abicim herkes öyle diyor böyle diyor yokmu şu koskoca forumda ingilizce bilen arasın sorsun nedir bu iki hesap birden onaylı görünmesinin sebebi ödemeler yatacakmı yatmıyacakmı ingilizce bilsem arıcam herkesin şu sıkıntısına çözüm olacağım ama ingilizce bilmiyorum birde telefonunu bilen varsa yazsın aratmaya çalışacağım bi arkadaşa
  • 28-12-2009, 16:20:18
    hasan1963 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ya nasıl oluyorda parayı alıyorsunuz (ödemeyi aldık diyenlere sözüm)bende işlemde yazısı dahi gözükmüyor hesapta bir problemde yok yapı kredi den alıyorum parayı en çabuk yatan banka hangisi o hesabı onaylatayım bari
    Ödeme ilk işleme düştüğünü yazmışlardı arkadaşlar konuya. Diğer gün de hesaba geçti.
  • 28-12-2009, 16:47:40
    Valla benimde ödeme işlemde değil ama rahatım zaten iki aydır geç yatıyor. Olağandışı olan bu ay bazı arkadaşların ödemesinin erken gelmesi.
    Benim tahminim çarşamba işlemde olur.
    Sabretmek gerekir biraz ayın 5 ine kadar yatmadımı o zaman tepki veririz.
  • 28-12-2009, 18:22:29
    Üyeliği durduruldu
    Sorun bence bankanızla alakalı. 24 Aralık'ta geldi benimkisi bir önceki sayfada gösterdiğim gibi. Bankanıza sorun.
  • 28-12-2009, 18:26:03
    Üyeliği durduruldu
    bankalara soran oldu mu. işlemde yazısı gozukmöesı bankayamı baglı sankı
  • 28-12-2009, 18:51:25
    Üyeliği durduruldu
    benim para görünüyor hesabım ödemeler bölümünde ama ödeme filan yok şimdiye ödenmesi lazımdı
  • 28-12-2009, 20:01:25
    Konu dışı
    Aralık 2009 ödemeleri başlığı adsense ödemeleri forumunun en çok mesaj yazılan başlığı sanırım , öyle değilsede olucaktır.

    Umarım tüm arkadaşlar en kısa sürede ödemelerini alır ve dertlerini kapatırlar , ALLAH herşeyin hayırlısını versin.

    Geç oldu ama bereketli olur inşallah.
  • 28-12-2009, 20:12:32
    Arkadaşlar geçen ay ben ayın 2 sinde ödeme aldım bu ay da böyle olabilir bukadar panik yapmayın gerçi bende çok panik içerisindeyim ama yapıcak her hangi bişey yok gibi gözüküyor . Çözüm bulanlar buradan bilgi verirse çok sevinirim.