Aynen katılıyorumm tepki verelimm
NeoCooL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar tepkimizi mail atarak gösterelim 3 ödemedir sıkıntılı geçiyor ve bu sıkıntı sadece Türkiyede yaşanmakta tamam ödemeyi arvato veya ireland yapıyor ama bu birimler kafasına göre veya keyfi yapmamakta Google Türkiyenin beyanları doğrultusunda işlemler yürümekte öyle olmasa bile Türkiye temsilciliğinin sıkıntılardan dolayı google'a baskı yapması lazım bunuda yapması için ilgili temsilciliğine bağlı olan yayıncılardan tepki görmesi lazım kullandıkları maillere ödeme alan almayan tüm arkadaşların sıkıntılarla ilgili mail atması güzel olur okunmuyor/dikkate alınmıyor diye bişi yok bence o zaman kullanılan mail'in bi anlamı yok! ödeme alan ve alamayan her arkadaşın aynı şeyi yapması daha etkin olacaktır tamam ben bu ay ödememi aldım beni ilgilendirmez diye düşünmeyelim bugün benim karşıma yarın senin karşına aynı sorun çıkacaktır. Tamam google'da paramız kalmaz illaki ödenir sıkıntıda googlenin para üstüne yatması değil zaten ödeme zamanlarındaki belirsizlik...