ya nasıl oluyorda parayı alıyorsunuz (ödemeyi aldık diyenlere sözüm)bende işlemde yazısı dahi gözükmüyor hesapta bir problemde yok yapı kredi den alıyorum parayı en çabuk yatan banka hangisi o hesabı onaylatayım bari
Ödeme ilk işleme düştüğünü yazmışlardı arkadaşlar konuya. Diğer gün de hesaba geçti.