Valla benimde ödeme işlemde değil ama rahatım zaten iki aydır geç yatıyor. Olağandışı olan bu ay bazı arkadaşların ödemesinin erken gelmesi.
Benim tahminim çarşamba işlemde olur.
Sabretmek gerekir biraz ayın 5 ine kadar yatmadımı o zaman tepki veririz.