geçen ay hatırlayın,bir kaç aradaş ödemeyi çok önceden almıştı bu ay ödemeyi erken alanların sayısı yükseldi hepsi bu (inş öyledir)
büyük ihtimal öyledir bende ödeme işlemde para gelmedi ziraatbankası yetiştiremeyip pazartesiye bıraktı galiba ödememi.