Öyle saçma şeymi olur adsense benden ıban istiyor ben gönderiyorum hesabıma ufak miktar para yatıyor onaylıyorum bu hesap benimdir diye ama 2 hesap bilgisi diye para göndermiyor olmaz öyle şey saçmalık