metanek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ödeme işleme girmeyen varmı hala? bende girmedi de
deChiffre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bizim ödeme daha işleme bile girmemiş :S

Ayın 30 unda gönderilmek üzere ödeme var yazıyormu??

Ödeme alan arkadaşlar sizde bu ibare varmıydı?? bizde daha bu ibare bile çıkmadı... ödeme aldım şeklinde yarine yardımcı cevap verirseniz çok iyi olacak