bende de işlemde değil alan arkadaşlar arasında x,xxx usd haneli olan varmı..
iban işlemini geçen ay sonunda yaptım.
bir ihtimal yüksekleri arkaya atabilirler gibi düşünmeye başladım..
x,xxx garanti bankası aldım ama 100$ zorla dolduran bir hesabımdaki ödeme iş bankası hala gelmedi.
rakamla alakalı değil sanırım