Konu
Aralık Ayı Ödemeleri
25-12-2009, 13:48:27
#284
webmasterdestek
Ben kasım ayı ödemesini aldım standart odeme olarak 2 yıldır alıyorum odemeyide işleme sokmus şu anda ödeme işlemde görünüp de odeme alamayan varmı arkadaslar