posetcay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ödeme işlemde olanlar yarın alır, bendede işlemde değil hala sözleşmeyi onayladım onla alakalı olduğunu sanmıyorum,

bu arada işleme girdi yazısı çıkmadan çok ödeme aldım, yine öyle olabilir

evet olabilir ama yinede inanamıyorum alabilceğime sanki alamıcakmışım gibi ocağpa kalacak gibi bi his war... işallah gelir...

Hala ödeme işleme girmedi...