Geçersiz tık ne anlamadım. Zaten tık başı 0.03 veriyorsun bir de geçersiz tıktan para mı kesiyorsun... Kendi hatanın ceremesini neden biz çekiyoruz ey google!..

Ödemelerimi yapabilmek için site sattım, yazıktır.