ya araştırmalarıma göre geçersiz tıklamalar incelenip böyle düşülüyormuş. ama neden 12 aylık raporda düşmüyorda 3 aylıkda düşüyor anlamadım. onuda geçtik 60$ geçersiz tıkmı olur öh yani. 3-4 yıldır adsense kullanıyorum böyle birşeyi ilk defa yaşıyorum. buda cabası