XlasisMatthew adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence Bu Ay Ödemeler Gecikecek 1. Neden Yılbaşı 2. Neden Doların Şuan Çok Fırlaması.
Google $ olarak gönderim yapıyor, Türkiye'de ise kur çevriliyor. Bu yüzden Türkiye'deki $/TL paritesi Google'a nasıl etki edebilir ki

https://www.r10.net/1059936938-post756.html