Boxer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
nasıl şuan doğrulama ödemesi aldıysak hesaplara ödemeleride girilen ibanlara yapılacaktır herhalde , ek olarak iban kalkmadı zorunlu hale getirilecekti o esnekleştirildi 2012 ye kadar herhalde umarım yanlış anlamamışımdır.

benim hesaptada kesilme yok ve ayın 30 unda ibaresi gözüküyor umarım noelden önce alırız.
iban hala zorunlu halde. Fİnans kuruluşlarına vb 2012 ye kadar ertelendi. Bizi etkileyen bir durum yok