googleteam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaşlar iban 2012 ye kadar ertelenmiş şimdi iban girenler bu ay para alabiliceklermi?
nasıl şuan doğrulama ödemesi aldıysak hesaplara ödemeleride girilen ibanlara yapılacaktır herhalde , ek olarak iban kalkmadı zorunlu hale getirilecekti o esnekleştirildi 2012 ye kadar herhalde umarım yanlış anlamamışımdır.

benim hesaptada kesilme yok ve ayın 30 unda ibaresi gözüküyor umarım noelden önce alırız.