Büyük şehirlerden gidenler bunu çok tadıcak demedi demeyin
. Stüdyo istanbul da gerçekten güzelmiş, 2 kişi tutmak gerek.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:55:04 -->-> Daha önceki mesaj 16:54:27 --
gangan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle

