• 30-07-2013, 16:55:04
    #64
    İlk sene konyayı seçtiğinize pişman olacaksınız Büyük şehirlerden gidenler bunu çok tadıcak demedi demeyin .

    Stüdyo istanbul da gerçekten güzelmiş, 2 kişi tutmak gerek.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:55:04 -->-> Daha önceki mesaj 16:54:27 --

    gangan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    selçuk üniversitesi radyo tv sinema bölümündeyim, yardımcı olabilirim istediğiniz konuda

    bu arada 3+1 evde 2 kişiyiz, (okula en yakın ev) 1 kişi daha alabiliriz, r10dan olabilir meslektaş olsa fena olmaz
    Ben de gazetecilikteyim, okulu 2 sene dondurdum. bu sene 2. sınıftan devam edeceğim. Kaçıncı sınıf hocam senin?
  • 30-07-2013, 16:56:14
    #65
    webtasarimda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk sene konyayı seçtiğinize pişman olacaksınız Büyük şehirlerden gidenler bunu çok tadıcak demedi demeyin .

    Stüdyo istanbul da gerçekten güzelmiş, 2 kişi tutmak gerek.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:55:04 -->-> Daha önceki mesaj 16:54:27 --



    Ben de gazetecilikteyim, okulu 2 sene dondurdum. bu sene 2. sınıftan devam edeceğim. Kaçıncı sınıf hocam senin?
    ben 2007 de mezun oldum, 3. girişimde kazandım, 2 sene özel bi üniversitede okuyup bıraktım, geçen sene konyayı kazandım 2. sınıftayım şu an
  • 30-07-2013, 16:57:15
    #66
    gangan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben 2007 de mezun oldum, 3. girişimde kazandım, 2 sene özel bi üniversitede okuyup bıraktım, geçen sene konyayı kazandım 2. sınıftayım şu an
    hayırlı olsun
  • 30-07-2013, 16:58:27
    #67
    Bende buzluk başında tek kalıyorum evde Eve çıkmak isteyen arkadaşlar olursa ve anlaşırsak birlikte çıkabiliriz.

    (gangan özel mesaj gönderdim)
  • 30-07-2013, 19:58:00
    #68
    Mf.Rub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende buzluk başında tek kalıyorum evde Eve çıkmak isteyen arkadaşlar olursa ve anlaşırsak birlikte çıkabiliriz.

    (gangan özel mesaj gönderdim)
    gangan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    selçuk üniversitesi radyo tv sinema bölümündeyim, yardımcı olabilirim istediğiniz konuda

    bu arada 3+1 evde 2 kişiyiz, (okula en yakın ev) 1 kişi daha alabiliriz, r10dan olabilir meslektaş olsa fena olmaz
    Merhabalar.Acaba hala boşsa gerekli ücretleri ve şartları gönderir misiniz özel mesaj ile
  • 31-07-2013, 04:42:36
    #69
    Mahmut.EFE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaklaşık 1 saat mesafede. Ulaşımı merkeze rahat sorun yok. Güzel bir gölü var işte. Doğası güzel. Onun dışında pek bir şeyi yok.

    Merkez dışında gidilebilecek en iyi tercihlerden birisi. Hayırlı olsun.
    Teşekkür ederim hocam.
  • 07-08-2013, 15:44:16
    #70
    Üyeliği durduruldu
    Mf.Rub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende buzluk başında tek kalıyorum evde Eve çıkmak isteyen arkadaşlar olursa ve anlaşırsak birlikte çıkabiliriz.

    (gangan özel mesaj gönderdim)
    sarfom94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar.Acaba hala boşsa gerekli ücretleri ve şartları gönderir misiniz özel mesaj ile

    Bosna hersekde ravza sitelerinde oturuyoruz. 2+1 ev.

    2 kişi kalıyoruz 1 kişi daha gelebilir.

    500 kira + 50 aidat + 150 civarı elektirik su internet + aylık 220 tl merkezi sistem parası ( 5 ay ödenecek ) + 250 civarıda yemek masrafı

    İlgilenirseniz ulaşırsınız.

    Jeoloji mühendisliği okuyoruz 2 mizde. 2. sınıfdayız
  • 08-08-2013, 08:15:34
    #71
    Özel vagon kiraladım geliyorum memleketime acayip hızlı trenle



    C6603 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
  • 22-08-2013, 23:50:44
    #72
    Var mı Konya'yı kazanan arkadaşlar