• 04-09-2012, 03:26:24
    #37
    sarfom94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Atatürk yurdunun güncel fiyatları ne civarda ? Ben yanlış yerlerde mi arıyorum bilmiyorum ama doğru düzgün bilgi bulamıyorum
    Hocam Atatürk yurdundan bu sene çıktım. Girilmesi çok zor bir yurt bilgin olsun. Fakat erkekler için en iyi kalınabilecek bir yurttur.150MBİT internet var kablolu Yalnız sene içinde yurt dolunca 1mbit hatta 128kpbs bile oluyor . Yurda girmek Baya bir uğraş istiyor umarım anlamışsınızdır. Ben aylık 320 veriyordum bu sene 360 olmuş yemek dahil değil, ayrıca Sosyal tesisler (SOTE) diye üniversiteye ait bir yemek yeri var oradan yemek geliyor 3 çeşit. haftada 3 gün et olur .2TL gibi bir ücrete tek yada iki öğün yemek alabilirsiniz yemekhanesi var yurdun karşısında diyeyim. Kampüsün içinde, Artı ve eksileriyle Konya genel olarak, görüşüm iyidir. Bence öğrenci şehirlerindendir denebilir kampüs ve bosna açısından diyorum. Oldukça kalabalık bir kampüsümüz var. Sorularınız varsa yardımcı olabilirim. Gelen arkadaşlara söylüyorum, önce bir yurtta kalıp insanları tanımanızı şiddetle tavsite ediyorum.
  • 05-09-2012, 02:11:25
    #38
    peridokya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Atatürk yurdundan bu sene çıktım. Girilmesi çok zor bir yurt bilgin olsun. Fakat erkekler için en iyi kalınabilecek bir yurttur.150MBİT internet var kablolu Yalnız sene içinde yurt dolunca 1mbit hatta 128kpbs bile oluyor . Yurda girmek Baya bir uğraş istiyor umarım anlamışsınızdır. Ben aylık 320 veriyordum bu sene 360 olmuş yemek dahil değil, ayrıca Sosyal tesisler (SOTE) diye üniversiteye ait bir yemek yeri var oradan yemek geliyor 3 çeşit. haftada 3 gün et olur .2TL gibi bir ücrete tek yada iki öğün yemek alabilirsiniz yemekhanesi var yurdun karşısında diyeyim. Kampüsün içinde, Artı ve eksileriyle Konya genel olarak, görüşüm iyidir. Bence öğrenci şehirlerindendir denebilir kampüs ve bosna açısından diyorum. Oldukça kalabalık bir kampüsümüz var. Sorularınız varsa yardımcı olabilirim. Gelen arkadaşlara söylüyorum, önce bir yurtta kalıp insanları tanımanızı şiddetle tavsite ediyorum.
    senle tanışamadık be üstad

    atatürk de kalmak için prof hoca tanıdığınız olması şart
  • 05-09-2012, 02:34:29
    #39
    Pitekantropus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnsanların geneli tutucudur. "Bizim zamanımızda" hala öğrenciye ayak uyduramamışlardı.
    Umarım hep böyle kalır.
    Ayrıca bahsettiğiniz grup evlerde değil yurtlarda hizmet vermekte.
    Sanırım sizdede tutuculuk var ki sınıfın yarısının dahil olduğu gruptan kimseyle tanışmamışsınız

    Bir başkadır benim memleketim....
  • 05-09-2012, 02:43:03
    #40
    SuskuN42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    senle tanışamadık be üstad

    atatürk de kalmak için prof hoca tanıdığınız olması şart
    Bu sene tanışırız inşallah. Az kaldı geliyorum Konya'ya..
  • 06-09-2012, 02:04:35
    #41
    https://www.r10.net/r10-subeleri-amp-...bulusmasi.html

    konyaya gelecek arkadaşlara duyurulur
  • 12-09-2012, 23:56:48
    #42
    MercanTelekom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Umarım hep böyle kalır.
    Ayrıca bahsettiğiniz grup evlerde değil yurtlarda hizmet vermekte.
    Sanırım sizdede tutuculuk var ki sınıfın yarısının dahil olduğu gruptan kimseyle tanışmamışsınız

    Bir başkadır benim memleketim....
    Yazımın bir kısmını alıntılayıp buradan ahkam kesmeyin. Hee bütün cemaat tayfası yurtta kalır zaten. Böyle bir yazılı kural da var. Sen sanırım memleketini daha tanıyamamışsın.

    Sabah zorla ( sen söylemeden ben söyleyeyim iki tane ekonomik durumu zayıf arkadaşı 1 hafta evimde misafir ettim sırf şu sabah namazı zorlaması yüzünden adamlara illallah gelmiş sabahları zorla zamana kaldırılmaktan ) sırf namaza kaldırılan bir ortamdan uzak durup tutucu oluyorsam eyvallah ben tutucuyum.

    Konunun başında da yazdığım gibi bana göre iyi yönleri de vardı kötü yönleri de vardı. Güzel anılarım da oldu , kötü anılarım da. Ben sadece kendi görüşümü belirttim.
  • 13-09-2012, 01:15:06
    #43
    Pitekantropus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazımın bir kısmını alıntılayıp buradan ahkam kesmeyin. Hee bütün cemaat tayfası yurtta kalır zaten. Böyle bir yazılı kural da var. Sen sanırım memleketini daha tanıyamamışsın.

    Sabah zorla ( sen söylemeden ben söyleyeyim iki tane ekonomik durumu zayıf arkadaşı 1 hafta evimde misafir ettim sırf şu sabah namazı zorlaması yüzünden adamlara illallah gelmiş sabahları zorla zamana kaldırılmaktan ) sırf namaza kaldırılan bir ortamdan uzak durup tutucu oluyorsam eyvallah ben tutucuyum.

    Konunun başında da yazdığım gibi bana göre iyi yönleri de vardı kötü yönleri de vardı. Güzel anılarım da oldu , kötü anılarım da. Ben sadece kendi görüşümü belirttim.
    alıntı yaptığım kısımla ilgileniyorum sadece.
    Beni konuşturuyorsun ya burası yeri değil. Çok konuşmak istiyorsan özele gel. Sadece şu kadar söyleyeyim. Şu zamana kadar yaşadığım ömrün 20 senesini konyada, o 20 seneninde 8 senesini o güzide mekanda geçirdim. 6 yıldır eskişehirdeyim bir 3 senede burdan ekle. Belkide benden uzun geçiren tek 1 kişiyi daha bulamazsın. O yüzden söylediklerin veya söyleyeceklerin arasında bana ders vermek, ne olduğunu anlatmak olmasın.
    Üstte alıntı yaptığın mesajda boşa gitti artık ama yapacak bişey yok. Zaten bu mevzu burada konuşulacak birşeyde değil uzatmaya gerek yok konu sapmasın.
  • 13-09-2012, 01:33:11
    #44
    MercanTelekom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    alıntı yaptığım kısımla ilgileniyorum sadece.
    Beni konuşturuyorsun ya burası yeri değil. Çok konuşmak istiyorsan özele gel. Sadece şu kadar söyleyeyim. Şu zamana kadar yaşadığım ömrün 20 senesini konyada, o 20 seneninde 8 senesini o güzide mekanda geçirdim. 6 yıldır eskişehirdeyim bir 3 senede burdan ekle. Belkide benden uzun geçiren tek 1 kişiyi daha bulamazsın. O yüzden söylediklerin veya söyleyeceklerin arasında bana ders vermek, ne olduğunu anlatmak olmasın.
    Üstte alıntı yaptığın mesajda boşa gitti artık ama yapacak bişey yok. Zaten bu mevzu burada konuşulacak birşeyde değil uzatmaya gerek yok konu sapmasın.
    Dediğin gibi uzatmaya gerek yok. Sana ders vermek değil amacım dostum ama sen benim yazımın o kısmını alıntılayıp oradan yorum yapınca ben sanki sadece ondan bahsetmişim gibi oluyor. Daha doğrusu sığ bir yorum yapmış gibi görünüyor. Ben kendi tecrübelerimi ve görüşlerimi belirttim. Herkes aynı düşüncede olacak diye bir kaide yok. Ben dışarıdan gelen biri olarak yorum yapıyorum , sen de içeriden biri olarak ... Tabii ki görüş ayrılıkları olacak.

    Keşke bu şekilde tartışmaya girmeden sen de Konya hakkında düşüncelerini , bildiklerini yazsaydın. Üniversite için Konya'yı düşünen arkadaşlar için fikir verici olurdu.
  • 13-09-2012, 02:08:47
    #45
    Pitekantropus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dediğin gibi uzatmaya gerek yok. Sana ders vermek değil amacım dostum ama sen benim yazımın o kısmını alıntılayıp oradan yorum yapınca ben sanki sadece ondan bahsetmişim gibi oluyor. Daha doğrusu sığ bir yorum yapmış gibi görünüyor. Ben kendi tecrübelerimi ve görüşlerimi belirttim. Herkes aynı düşüncede olacak diye bir kaide yok. Ben dışarıdan gelen biri olarak yorum yapıyorum , sen de içeriden biri olarak ... Tabii ki görüş ayrılıkları olacak.

    Keşke bu şekilde tartışmaya girmeden sen de Konya hakkında düşüncelerini , bildiklerini yazsaydın. Üniversite için Konya'yı düşünen arkadaşlar için fikir verici olurdu.
    doğru söylüyorsun. bende umarım içeridende görme imkanın olur diye temennide bulunarak kapatayım.

    Konya eskisine göre çok daha güzel. İmkanlar günden güne artıyor. Ana kampüs tarafına fazla gitme fırsatım olmadı ama evim eğitim ve ilahiyata yakın ki ztn Konyanın en güzel yerleride buralar bence. İlahiyat veya eğitime gelecek olanlar ilk geldiklerinde ana kampüste olmadıkları için üzülecektir muhtemelen ama bulundukları yerin farkına varınca değerini daha iyi anlayacaklardır.

    Merkezde otursan hergün Ana kampüse gitmek dert, kampüste otursan merkeze gitmek dert.
    İnş. kazanan arkadaşlarda beğenir güzel bir üniversite hayatı geçirir.