sarfom94 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yalnız sene içinde yurt dolunca 1mbit hatta 128kpbs bile oluyor
. Yurda girmek Baya bir uğraş istiyor umarım anlamışsınızdır. Ben aylık 320 veriyordum bu sene 360 olmuş yemek dahil değil, ayrıca Sosyal tesisler (SOTE) diye üniversiteye ait bir yemek yeri var oradan yemek geliyor 3 çeşit. haftada 3 gün et olur
.2TL gibi bir ücrete tek yada iki öğün yemek alabilirsiniz yemekhanesi var yurdun karşısında diyeyim. Kampüsün içinde, Artı ve eksileriyle Konya genel olarak, görüşüm iyidir. Bence öğrenci şehirlerindendir denebilir kampüs ve bosna açısından diyorum. Oldukça kalabalık bir kampüsümüz var. Sorularınız varsa yardımcı olabilirim. Gelen arkadaşlara söylüyorum, önce bir yurtta kalıp insanları tanımanızı şiddetle tavsite ediyorum.