• 22-08-2013, 23:53:14
    #73
    Mf.Rub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Var mı Konya'yı kazanan arkadaşlar
    Var hocam. Geliyorum bir haftaya ben kayıt için. Eve kargo göndermişler geçici kimlik kartı falan.
  • 22-08-2013, 23:55:01
    #74
    Üyeliği durduruldu
    Eve çıkmak isteyenler iletişime geçebiliir
  • 22-08-2013, 23:58:32
    #75
    Captan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eve çıkmak isteyenler iletişime geçebiliir
    2+1'e 3. almak pek sağlıklı bir durum değil
    +
    konya buluşmalarına da bekleriz
  • 28-08-2013, 18:38:21
    #76
    Merhaba, bosna hersek mahallesi kamer sitesindeki eve 3. arkadaş aranıyor.

    Kira + aidat + internet kişi başı 300 liradır.
  • 28-08-2013, 18:46:07
    #77
    Konya'ya temelli dönme niyetim var. Üniversite civarında şu olsa güzel olurdu diyebileceğiniz yatırım yapılabilecek bir sektör varmı ?
  • 28-08-2013, 18:56:09
    #78
    MercanTelekom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konya'ya temelli dönme niyetim var. Üniversite civarında şu olsa güzel olurdu diyebileceğiniz yatırım yapılabilecek bir sektör varmı ?
    mısırcı, sıkmacı
  • 28-08-2013, 18:59:45
    #79
    marzenbecher adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mısırcı, sıkmacı
    )
    eyvallah. sıkmacı ne bu arada. kavurmacı gibim birşeymi
  • 28-08-2013, 19:15:39
    #80
    MercanTelekom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    )
    eyvallah. sıkmacı ne bu arada. kavurmacı gibim birşeymi
    sıkma = gözleme
  • 28-08-2013, 19:16:52
    #81
    yemek işi güzel iş ama güzel yaparsan. bana yabancı sektör. mümkün olsa öğün yemeklerini bile hayattan çıkarmak istiyorum
    herkez bildiği işi yapacak.