• 30-07-2013, 13:48:33
    #55
    Bu sene Selçuk Üniversitesi'ne benimle beraber giden arkadaşlara şimdiden başarılar. Kampüs karşısında stüdyo istanbuldayım.
  • 30-07-2013, 14:15:33
    #56
    zego adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu sene Selçuk Üniversitesi'ne benimle beraber giden arkadaşlara şimdiden başarılar. Kampüs karşısında stüdyo istanbuldayım.
    Hayırlı olsun, hoşgeldiniz..
  • 30-07-2013, 14:37:24
    #57
    zego adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu sene Selçuk Üniversitesi'ne benimle beraber giden arkadaşlara şimdiden başarılar. Kampüs karşısında stüdyo istanbuldayım.
    tam olarak ora nerde? loft stüdyo var onun karşısı mı oluyor ?
  • 30-07-2013, 14:42:44
    #58
    Mf.Rub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tam olarak ora nerde? loft stüdyo var onun karşısı mı oluyor ?
    Loftu tam bilmiyorum ama bu bina en sağda kalıyor.

    Benim ev ve bina bu; http://www.sahibinden.com/ilan/emlak...33077531/detay
  • 30-07-2013, 14:45:44
    #59
    zego adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Loftu tam bilmiyorum ama bu bina en sağda kalıyor.

    Benim ev ve bina bu; http://www.sahibinden.com/ilan/emlak...33077531/detay
    Tamamdır karşısında diyince bu biraz daha iç kısımda kalıyo. Hayırlı olsun
  • 30-07-2013, 14:53:05
    #60
    Kiralar çok pahalı ya.Ev tutmayı düşünüyordum ama tek başıma zor gelir
  • 30-07-2013, 15:00:18
    #61
    sarfom94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kiralar çok pahalı ya.Ev tutmayı düşünüyordum ama tek başıma zor gelir
    Hocam ben tuttum aman diyeyim bulaşma.

    650 kira
    75 aidat
    Elektrik-soğuk su-sıcak su-telefon-internet-doğalgaz aylık 200 lira.
    Yol masrafın olmaz.
    Yiyecek-giyecek vb. aylık 300 lira (en az)
    ve tek kişisin.

    Rahat bir yaşam için 1500 lira aylık cebinde paran olcak. Yukarda saydıklarım kesin cebinde çıkacaklar çünkü.

    Ekleme: 650 lira emlakçı komisyonunu unutmuşum. 3 taksit ile ilk 3 ay ücretine ekle 200-200-250.
  • 30-07-2013, 16:50:11
    #62
    sarfom94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kiralar çok pahalı ya.Ev tutmayı düşünüyordum ama tek başıma zor gelir
    Aynen sıkıntı bi yol gosteren olsa güzel olacak
  • 30-07-2013, 16:54:26
    #63
    selçuk üniversitesi radyo tv sinema bölümündeyim, yardımcı olabilirim istediğiniz konuda

    bu arada 3+1 evde 2 kişiyiz, (okula en yakın ev) 1 kişi daha alabiliriz, r10dan olabilir meslektaş olsa fena olmaz