• 18-08-2012, 01:42:32
    #10
    h0me adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizde genelde Akyokuş ( en tepe , o vericilerin olduğu yerin yanı ) , Meram Dere , Meram Aydınçavuş civarı , Sille , Huzur cafe , Blackgarden civarlarında dönüp dolaşıyoruz Ara sıra farklılıklarda yapıyoruz mesela konya dışında 25 km gidince balık çiftliğimiz var oralara falanda sık sık gideriz
    Çayırbağını unutmamak lazım tabikide
  • 18-08-2012, 01:44:26
    #11
    donanim.net
    SuskuN42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çayırbağını unutmamak lazım tabikide
    Bizimki dedeninki değil hocam Orayada balığı benim dayım gönderiyor başarakavakta
  • 18-08-2012, 04:12:34
    #12
    Var mı konya'yı kazanan?
  • 18-08-2012, 13:42:21
    #13
    Mf.Rub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Var mı konya'yı kazanan?
    Konya veterinerlik kazandım.Mutlu oldum Konya güzel yer diyorlar,bakalım yakında göreceğim
  • 18-08-2012, 13:43:52
    #14
    sarfom94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konya veterinerlik kazandım.Mutlu oldum Konya güzel yer diyorlar,bakalım yakında göreceğim
    Eve çıkmayı düşünürsen kiralar oldukça yüksek

    +

    Umarım yurt çıkar

    +

    Konya'da tramvay olmasa o güzelliğin hiç bir anlamı olmaz
  • 18-08-2012, 13:49:53
    #15
    Mf.Rub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eve çıkmayı düşünürsen kiralar oldukça yüksek

    +

    Umarım yurt çıkar

    +

    Konya'da tramvay olmasa o güzelliğin hiç bir anlamı olmaz
    Kiralar yüksek derken oralama ne kadar
  • 18-08-2012, 13:51:13
    #16
    sarfom94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kiralar yüksek derken oralama ne kadar
    http://www.sahibinden.com/kiralik/ko...ype=StepByStep

    Burdan bakıp fikir sahibi olabilirsin
  • 18-08-2012, 14:01:37
    #17
    sarfom94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konya veterinerlik kazandım.Mutlu oldum Konya güzel yer diyorlar,bakalım yakında göreceğim
    Hayırlı olsun bölümün tebrik ederim..

    Mf.Rub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eve çıkmayı düşünürsen kiralar oldukça yüksek
    Bu sene daha bi arttı sanki kiralar geçen bosnada huzurkent'te 3+1 125 metrekare 325tl gibi uygun bi ücretle kalabiliyorken ev sahibinin zam isteği üzerine çıkmak zorunda kaldım 450ye ravza sitesinden çıktım eve, yağmurdan kaçarken doluya tutulmak böyle bişi olsa gerek..

    dipnot.: mayıs gibi falan taşındım, ravzalardan da o fiyata zor bulunuyormuş artık..
  • 18-08-2012, 14:03:56
    #18
    BeRKo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun bölümün tebrik ederim..



    Bu sene daha bi arttı sanki kiralar geçen bosnada huzurkent'te 3+1 125 metrekare 325tl gibi uygun bi ücretle kalabiliyorken ev sahibinin zam isteği üzerine çıkmak zorunda kaldım 450ye ravza sitesinden çıktım eve, yağmurdan kaçarken doluya tutulmak böyle bişi olsa gerek..

    dipnot.: mayıs gibi falan taşındım, ravzalardan da o fiyata zor bulunuyormuş artık..
    usta mayısta eve çıkıp 3-4 ay boşa kira vereceğine

    eylülde eve çık 500 e çık aynı hesap olmuyor mu