Mf.Rub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eve çıkmayı düşünürsen kiralar oldukça yüksek

+

Umarım yurt çıkar

+

Konya'da tramvay olmasa o güzelliğin hiç bir anlamı olmaz
Kiralar yüksek derken oralama ne kadar