sarfom94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konya veterinerlik kazandım.Mutlu oldum Konya güzel yer diyorlar,bakalım yakında göreceğim
Hayırlı olsun bölümün tebrik ederim..

Mf.Rub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eve çıkmayı düşünürsen kiralar oldukça yüksek
Bu sene daha bi arttı sanki kiralar geçen bosnada huzurkent'te 3+1 125 metrekare 325tl gibi uygun bi ücretle kalabiliyorken ev sahibinin zam isteği üzerine çıkmak zorunda kaldım 450ye ravza sitesinden çıktım eve, yağmurdan kaçarken doluya tutulmak böyle bişi olsa gerek..

dipnot.: mayıs gibi falan taşındım, ravzalardan da o fiyata zor bulunuyormuş artık..