Konya veterinerlik kazandım.Mutlu oldum

Konya güzel yer diyorlar,bakalım yakında göreceğim
Hayırlı olsun bölümün tebrik ederim..
Eve çıkmayı düşünürsen kiralar oldukça yüksek
Bu sene daha bi arttı sanki kiralar geçen bosnada huzurkent'te 3+1 125 metrekare 325tl gibi uygun bi ücretle kalabiliyorken ev sahibinin zam isteği üzerine çıkmak zorunda kaldım 450ye ravza sitesinden çıktım eve, yağmurdan kaçarken doluya tutulmak böyle bişi olsa gerek..
dipnot.: mayıs gibi falan taşındım, ravzalardan da o fiyata zor bulunuyormuş artık..