sarfom94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konya veterinerlik kazandım.Mutlu oldum Konya güzel yer diyorlar,bakalım yakında göreceğim
Eve çıkmayı düşünürsen kiralar oldukça yüksek

+

Umarım yurt çıkar

+

Konya'da tramvay olmasa o güzelliğin hiç bir anlamı olmaz