• 30-08-2013, 21:13:12
    #91
    selçuk üniversitesini kazananlara hayırlı olsun

    Mf.Rub arkadaşımla evde 2 kişiyiz şu an, 3. ev arkadaşı arıyoruz. ilgilenen varsa bana veya Mf.Rub a mesaj atabilir
  • 01-09-2015, 19:18:09
    #92
    Öncelikle yeni gelen arkadaşlara hoşgeldik diyorum.

    Eve çıkmak isteyen arkadaşlar olursa biz 2 kişi kalıyoruz gelmek isteyen olursa benimle iletişime geçebilir.